Fem servir cookies, tant pròpies com de tercers, per millorar la seva experiència online i recollir informació estadística sobre la seva navegació.
En continuar utilitzant aquesta web està acceptant la instal·lació i l'ús de cookies. Més informació a política de cookies
PER FI... UNA GRAN ONADA!
2 desembre 2012

Caram, caram, caram, qui havia de dir que el Team format per en Joan Bataller, l’Adrià Bosch, en Sergi Ros i en Kimet els hi pogués sortir un cap de setmana tan rodó com aquest.
Vam sortir de Salt el dissabte pel matí, sense l’Aniol, que s va despenjar a l’últim moment amb nivells d’aigua que prometien bon freestyle a l’altre banda de la frontera.
La veritat és que no us puc explicar massa coses del viatge ja que em vaig clapar 5 minuts després de sortir i em vaig despertar ja arribant al poble de Beaucaire, molt industrialitzat i típicament francès, a mi em recordava una mica a Saint Pierre.
En Joan va tenir la rava de la seva vida i ens va conduir fins a l’spot, que estava força amagat sense fer masses voltes pel poble, vam saltar de la furgo encara en marxa i ens vam trobar amb la espectacualar onada de Toxic Wave o Vague du Roger en un nivell molt guapo de 3800 cúbics (força aigueta).

La onada és grossa, (i encara més quan hi ets a dins!) amb aquest nivell hi ha un gran deflector a la esquerra i una bona espatlla d’aigua verda a la dreta, on es pot cantejar i anar a buscar bots molt aeris, tot i això cada vegada que caus de la onada hi ha un rulako MOLT gros que t’espera a darrera. La veritat és que no vols estar-hi pillat gaire estona quan surts cansat de la onada! Tot i això no hi ha hagut carnages massa importants. Per remuntar es surt de la piragua per un rocallar i s’arriba a un caminet que et duu fins a sobre la onada, uns 2 minuts tot plegat (NO ESTÀ MAL!)
Després d’anys, per fi una onada de COLLONS!

A la onada en Sergi va poder estrenar la seva Guigui en una onada al riu, a l’Adrià la sortida li ha servit per agafar el gustillo a això de la onada i a en Kimet per saber k s’ha de posar les piles en les onades grans!
Blunts aeris, panams, PH (Back Panams), Helix, airscrews, clean blunts, flashbacks, bread & butter entre d’altres trucs estaven al repertori!

Una mica més tard van aparèixer alguns companys gavatxos: En Guigui en persona, en Quentin alias Darth Bader, el tio que les llegendes expliquen que un dia va somriure, en Yann, el gabatxo més borratxo i en Vincent “Il n’a pas de race” (els participants de la Copa del món ho entendran) amb qui vam estar remant tot el dia amb molt bon rotllo. Vam poder provar el prototip II de la nova guigui, que encara necessita millores però que sembla que pot ser una màkina i en Joan grabant pel vídeo.

La nit la vam passar en un hotel molt tètric d’un poble amb gent molt xunga mirant programes francesos molt “Nazis” (en paraules d’en joan) tot plegat per 12 eurillos que ens han salvat la vida ja que la idea era dormir al costat del riu, idea únicament recolzada per en Sergi. Amb el fred que ha fotut l’hauríem palmat segur!

El diumenge sessió matinal amb un nivell més baix, i una onada molt més petita però que en ocasions permetia arribar a la contra sense haver de patejar! STILL GOOD FUN!
Després en Joan, que fa de mama ha fet el dineret amb els fogonets que hem portat, pasta i hamburguesa molt sossa al menú, després hem carregat i hem tornat cap a casa...
REFLEXIÓ al missatge dels facebook d’en Joan:
“Ei tius! ara estava reflexionant i sicerament ha estat un dels millors cpas de setmana de la història... el bon rollo, la onada, els kababs moros, els hotels cutres i els concursos de franceses que s'arrosseguen amb cara meuques... nc, em quedo amb un molt bon regust de boca d'aquesta sortida! som uns cracs (per una vegada a la vida... a veure quan dura... ahhahaha)”

Agenda d'activitats

Les Bèsties de Riu Eskola de piragüisme Fes-te Soci del Club!